مرجع کسب و کار رایگان انترنتی

مرجع کسب و کار رایگان انترنتی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


کسب درآمد از تلگرام در شرایط فعلی که میلیون ها کاربر مشتاق ایرانی هر روزشان را با تلگرام آغاز می کنند و شب شان را با تلگرام به تخت خواب می روند امری در دسترس و عالی محسوب می شود و می تواند یک کسب و کار پردرآمد و میلیاردی و در عین حال با سرمایه کم برای شما تلقی شود. لازم نیست متخصص فناوری اطلاعات یا نرم افزار یا صاحب فلان برند باشید. تنها چیزی که نیاز دارید نصب این اپلیکیشن،‌ انتخاب یک نام مناسب، و البته صرف وقت است.(دانلود Telegram Talaei  نسخه جدید تلگرام طلایی ضد فیلتر برای اندروید)

 

برای کسب درآمد از تلگرام 2 راه اصلی پرسود و میلیاردی پیش روی شماست:

۱- فروش محصول در تلگرام

۲- ارسال تبلیغ در تلگرام

در ادامه به این دو روش که بعضی افراد مثل صاحب کانال گیزمیز را به سود سرشار و درآمد میلیاردی رسانده‌اند آشنا خواهید شد.

1- فروش محصول در تلگرام:

شما می توانید یک فروشگاه مجازی در تلگرام برای خودتان درست کنید. می توانید مستقیما محصولات و کالاهای خودتان را تبلیغ و عرضه کنید. یا می توانید واسطه باشید.

محصولات شما می‌تواند به 3 صورت باشد:

خدمات :

یعنی شما در ازای دریافت مبلغ مورد نظرتون، به مشتریتان خدماتی را ارائه می‌کنید. د حال حاضر آزانس های مسافرتی و هواپیمایی و صدها نو خدمات دیگر در تلگرام به فروش خدمت مشغول اند. آن ها هم از طریق کانال هم از طریق ابرگروه ها در این فضای مجازی به ساخت پول و سود مشغول اند. معمولا گفتارگاه های خصوصی برای دریافت و تحویل اسناد خدمات مورد استفاده قرار می گیرد.

محصول مجازی:

منظور از محصول مجازی یک فایل است که می‌توان آن را بعد از دریافت وجه، به مشتری ارسال کرد. مثل کتاب یا فیلم یا هر محصول دیگری. باز هم شما می تاونید در گفتارگاه خصوصی به تبادل اطلاعات دریافت پول و نیز ارسال محصول مجازی بپردازید.

کالا :

در این روش پس از دریافت وجه، محصول برای مشتری پست می‌شود.

برای این که پایگاه مشتریان قوی ایجاد کنید و مشتریان دوباره به سراغ شما بیایند باید سعی کنید برای محصولی که ارائه می‌کنید ارزش قائل شوید. سعی کنید نخستین ارائه‌کننده آن محصول باشید. سعی کنید معتبر‌ترین باشید و سعی کنید پشتیبانی خوبی ارائه دهید.

در فضای مجازی هر فروش باید یک روش مناسب برای دریافت وجه از مشتری داشته باشد. این روش می‌تواند انتقال کارت به کارت یا استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی باشد. (روش‌های دیگری نیز وجود دارند که رایج نیستند.)

مسلما برای اعتمادسازی بهترین روش آن است که با مشتری face to face صحبت کنید اما این روش در فضای مجازی ممکن نیست! به همین دلیل برای اینکه اعتماد مشتری را جلب کنید کافیست ثابت کنید که در آن زمینه بهترین و حرفه‌ای‌ترین هستید.

محصول مرغوب ارائه کنید! توجه داشته باشید که هر فروش شما می‌تواند تبلیغ شما باشد و مسلما اگر مشتری از محصول و قیمت شما راضی باشد باز هم از شما خرید خواهد کرد.

یک بات بسازید:

بهترین حالت برای فروش محصول استفاده از ربات است زیرا با ربات می‌توانید محصولتان را به صورت هوشمند و خوکار بفروشید. هوشمند بودن سامانه‌ی فروش باعث اعتمادسازی خواهد شد و همچنین این کار از ریپورت شدن اکانت شما جلوگیری خواهد کرد.

برای ساخت ربات هوشمند فروش محصول کافی است ابتدا رباتتان را در سایت بات سا

2- ارسال تبلیغ در تلگرام:

برای کسب درآمد از طریق درج آگهی و تبلیغ ابتدا باید به یک رسانه پرمخاطب تبدیل شوید که میتواند یک گروه، کانال یا ربات باشد. برای این کار لازم است محتوای متفاوتی را تولید کنید تا شمار اعضای کانال یا گروه یا بات شما بالا و بالاتر برود. وقتی مردم باشند صاحبان محصول هم حاضرند بابت دیده شدن محصولاتشان به شما تبلیغ بدهند.

ظرفیت گروه‌ها محدود است و با توجه به فعالیت اعضای آن، تبلیغ و آگهای در بین پیام‌های گروه گم می‌شود!

با توجه به استفاده از ممبرهای فیک در کانال‌ها دیگر کسی سراغ سفارش تبلیغ به کانال‌ها نمی‌رود! مگر این که شما بتوایند اثبات کنید که کانال

اما ربات‌ها همچنان نجابت خودشان را حفظ کرده‌اند و می‌توانند بستر خوبی برای ارسال تبلیغ باشند!

برای کسب درآمد از تلگرام به این روش کافی است ابتدا یک ربات در بات ساز بسازید و هنگام ساخت ربات، تیک ارسال پیام را فعال نمایید.

ز بسازید سپس برای رباتتون درگاه پرداخت بسازید.

شما می‌توانید برای پشتیبانی از محصولتان از پروفایل شخصی خودتان استفاده کنید. با این کار اعتماد مشتری را جلب نمایید.

.

.

امیدوارم از این آموزش  لذت برده باشید..

سوالی داشتید لطفا آن را قسمت نظر طرح نمایید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی