مرجع کسب و کار رایگان انترنتی

مرجع کسب و کار رایگان انترنتی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

ممکن است شما نیز جز علاقه مندان به عکاسی باشید و در شبکه اجتماعی خود به عکاسی تفننی بپردازید، عکاسی برای بسیاری از افراد به عنوان یک شغل حرفه ای تعریف شده است و هدف و روی صحبت ما با این افراد نیست بلکه افرادی است که به صورت تفریحی عکاسی می کنند و می توانند از این راه در آمدی نیز داشته باشند.

کاسی یکی از هنر هایی است که این روز ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. عکاسی حرفه ای یک شغل محسوب می شود و وارد شدن به این وادی آسان نیست و نیازمند تجربه های فراوان، کلاس های آموزشی و حتی دانشگاه و هزینه است. در این مطلب ما به بررسی این موضوع می پردازیم که افراد معمولی و افرادی که علاقه به عکاسی دارند چگونه می توانند از این راه درآمد داشته باشند.

به دست آوردن درآمد از راه عکاسی

در اولین قدم باید گفت که عکاسی نیاز به آموزش دارد. در مرحله اول شما می توانید تعاریف اولیه را از مقاله های آموزشی که در اینترنت وجود دارد به دست بیاورید و آن ها را مطالعه کنید و اطلاعاتی مفید به دست آورید. اما بحث دوم تجربه و سابقه عکاسی به صورت حرفه ای است. برای به دست آوردن این قابلیت ها باید در کلاس های عکاسی شرکت کنید، کلاس های عکاسی معمولاً پرهزینه است و شما نیز نمی توانید به عنوان یک تفریح خرج زیادی برای عکاسی کنید پس شما می توانید در ورک شاپ های مربوط به این زمینه شرکت کنید. ورک شاپ ها هزینه های بسیار کمتری نسبت به کلاس ها دارند و هم چنین تجربیات بسیار خوبی در این ورک شاپ ها به افراد منتقل می شود.

چگونه از عکاسی درآمد به دست بیاوریم؟

راه های زیادی برای کسب در آمد در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام وجود دارد، شما می توانید در ورک شاپ های مختلف شرکت کنید و تجربیات کافی را به دست بیاورید. با به دست آوردن این تجربیات و تجربه کردن آنها بدون شک شما تجربیات جدید تری به دست می آورید که این تجربیات ناب است و می توانید آن را با افراد دیگر در شبکه اجتماعی خود و حتی وب سایت خود به اشتراک بگذارید. 

یا از طریق سه سایت که در زیر معرفی می شوند.

سایت عکس‌بردار (aksbardar.com

سایت عکس‌باکس (axbox.ir)

سایت استوک‌فوتو (stockphoto.ir)

Ismail Nekouey

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی