مرجع کسب و کار رایگان انترنتی

مرجع کسب و کار رایگان انترنتی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

علاوه بر استخراج بیت کوین توسط سیستم های قدرتمند، راه های ساده تری هم برای این کار وجود دارد. در این مطلب به آموزش دریافت بیت کوین با گوشی می پردازیم.

بیت کوین یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتالی ساخته شده بود که افراد زیادی برای دریافت آن تلاش می کنند. اصلی ترین راه استخراج بیت کوین، استفاده از سیستم های قدرتمند مخصوص این کار است که برای تهیه آن ها باید هزینه نسبتا زیادی بپردازید 

علاوه بر فرآیند استخراج، کارهای ساده تری هم می توان برای بدست آوردن این ارز دیجیتالی انجام داد. سرویس هایی هستند که با انتشار برنامه های مختلف، شما را در بدست آوردن بیت کوین با دستگاه های ضعیف تر مانند گوشی، لپ تاپ و کامپیوتر کمک می کنند

در این مطلب شما را با چند اپلیکیشن محبوب برای دریافت بیت کوین با گوشی های اندرویدی آشنا می کنیم

Bitcoin Billionaire

Bitcoin Billionaire در حال حاضر یکی از محبوب ترین بازی های موجود در پلی استور گوگل بوده که به لطف آن می توانید در کنار لذت بازی، پول دربیاورید. وظیفه شما در این بازی ساخت یک مرکز استخراج است که مرحله به مرحله باید آن را ارتقا دهید. با توجه به میزان قدرت مرکزی که ساخته اید، Bitcoin Billionaire به شما بیت کوین می دهد.

Storm Play

یکی از اپلیکیشن های جذاب ساخته شده برای دریافت بیت کوین با گوشی های اندرویدی، Storm Play است. در این اپ می توانید با دانلود بازی های مختلف، امتیاز کسب کنید و سپس ارزهای دیجیتالی مطرح مانند بیت کوین و اتریوم تحویل بگیرید. کار با Storm Play بسیار آسان بوده و برای استفاده از آن تنها به ایمیل و آدرس کیف پول نیاز خواهید داشت.

دریافت بیت کوین با گوشی

Bitcoin Farm

برای بدست آوردن بیت کوین توسط Bitcoin Farm نیاز به اجرای بازی نیست. به ازای باز گذاشتن این اپلیکیشن در بازه های 30 دقیقه ای برای شما امتیاز در نظر گرفته شده و سپس شما می توانید آن ها را به بیت کوین تبدیل کنید. در Bitcoin Farm این امکان هم به کاربر داده شده تا با تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، امتیازهای دریافتی را افزایش دهد.

دریافت بیت کوین با گوشی

BTC Safari

BTC Safari یکی دیگر از اپلیکیشن های ساخته شده برای دریافت بیت کوین با گوشی بوده که هر 15 دقیقه چیزی حدود 400 ساتوشی به شما می دهد. برای استفاده از BTC Safari کافی است برنامه را به مدت خواسته شده باز نگه دارید و پول دریافت کنید. همچنین با دعوت دوستان خود توسط کد اختصاصی، ساتوشی بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت.

دریافت بیت کوین با گوشی

Claim Free Bitcoin

این اپلیکیشن شبیه بازی های بخت آزمایی بوده که توسط آن می توانید شانس خود را برای دریافت ساتوشی امتحان کنید. Claim Free Bitcoin در بازه های 30 دقیقه ای فعالیت می کند و به راحتی با کیف پول کاربر همگام می شود.

دریافت بیت کوین با گوشی

Ismail Nekouey

نظرات  (۱)

برا من نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی