مرجع کسب و کار رایگان انترنتی

مرجع کسب و کار رایگان انترنتی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

با سلام خدمت شما کاربران عزیز و دوست داشتنی  توی این مطلب آموزشی، میخوام به شما دوستان عزیز، ۹ تا نرم افزار کاربردی رو معرفی کنم تا با استفاده از اونها بتونید کسب و کار آنلاین حرفه ای تری داشته باشید. ممکنه با این نرم افزارها آشنایی داشته باشید؛ اما ارائه توضیحات بیشتر درباره اونها، شاید براتون مفید باشه.

1-نرم افزار فتوشاپ (Photoshop)

احتمالا نرم افزار فتوشاپ رو می شناسید! این نرم افزار، محصول شرکت ادوب (Adobe) هست که یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزارهاست. گرافیست های زیادی با این نرم افزار کار می کنن و اون را به عنوان بهترین نرم افزار گرافیکی می شناسند! شما هم با این نرم افزار کار کردید؟ قابلیت ها، ویژگی ها و امکانات فتوشاپ رو به صورت کامل می شناسین؟ با نرم افزار فتوشاپ، می تونید به صورت حرفه ای به طراحی بپردازین. این طراحی، می تونه طراحی لوگو، بروشور، تراکت، کارت ویزیت یا … باشه. حتی می تونید تصاویر محصولاتتون رو با نرم افزار فتوشاپ طراحی یا ویرایش کنین. اکثر عکاسان سراسر جهان، با نرم
افزار فتوشاپ به ویرایش تصاویرشون می پردازن. امکاناتی که فتوشاپ در اختیارتون قرار می ده، شگفت انگیزه!

2-نرم افزار ورد (Word)

نرم افزار ورد، از مجموعه نرم افزاری آفیس (Office) هست که محصول شرکت Microsoft هستش. به احتمال ۹۹ درصد، با این نرم افزار کار کردید!! این نرم افزار، به درد کسب و کارهای آنلاین هم می خوره! ممکنه بخواید جزوه ای با فرمت PDF برای کاربران سایتتون آماده کنید! می تونید از ورد استفاده کنین. نرم افزار ورد، به شما امکانات بسیاری می ده. می تونید تصاویر رو داخل متونی که می نویسید، درج کنین. می تونید برای فایلتون، شماره صفحه تعیین کنید. می تونید هدر و فوتر اختصاصی رو درست کنید. می تونید از حاشیه زیبای این نرم افزار استفاده کنید. می تونید به سایتی لینک بدید. می تونید رنگ متون را تغییر بدید و ده ها امکان دیگر که با استفاده از این نرم افزار به دست می آرین!!

3-نرم افزار اکسل (Excel)

نرم افزار اکسل هم درون مجموعه نرم افزاری آفیس قرار داره. این نرم افزار، به درد افرادی می خوره که با جدول بندی و در کُل، جداول سرو کار دارن. نرم افزار اکسل، درون خود جداولی آماده دارد که شما می تونید اونها رو تنظیم کنید! می تونید رنگ پس زمینه و متون جداول رو تغییر بدین. می تونید حاشیه ای روی جداول تنظیم کنین و حتی از اون، خروجی PDF بگیرید! نرم افزار اکسل، برای افراد حسابدار هم خوب هستش! اگه حسابدار شرکتی نیستید، حسابدار کسب و کار اینترنتی تون که هستید؟! درسته! پس این نرم افزار به دردتون می خوره. برای حساب کردن هزینه ها و درآمدهای سایت، برای ذخیره اطلاعات مشتریان، برای برنامه ریزی روزانه و… کاربرد داره.

 

 

4-نرم افزار پاورپوینت (Powerpoint)

یکی دیگر از نرم افزارهایی که داخل مجموعه نرم افزاری آفیس موجود هست، نرم افزار Powerpoint هستش که به نظرم بی نظیره!! این نرم افزار، به افراد اجازه ساخت اسلایدهای حرفه ای رو می ده. اگه سایت آموزشی دارید، حتما از این نرم افزار استفاده می کنید. برای مثال اگر نمی خواید در ابتدای راه اندازی سایت خود، از خودتون فیلم بگیرید، می تونید با نرم افزار پاورپوینت، اسلایدها رو درست کنید و اونها رو شخصی سازی کنید. بعد می تونید با نرم افزار کمتازیا (نرم افزار شماره ۵) از صفحه دسکتاپ فیلم برداری کنید! اکثر سخنرانان حرفه ای دنیا و ایران، از نرم افزار پاورپوینت برای نمایش اسلایدهاشون در همایش ها، کارگاه ها و کنفرانس ها استفاده می کنن.

5-نرم افزار کمتازیا (Camtasia)

نرم افزار کمتازیا، محصول شرکت Techsmith هست. با این نرم افزار می تونید به صورت حرفه ای به ویرایش ویدئوهاتون بپردازید. مثلا ممکنه بخواید آدرس سایتتون رو در پایین ویدئو درج کنید. یا شاید بخواید تصویر لوگوتون رو در کنار ویدئو قرار بدین. شاید هم بخواید ویدئو رو مخصوص انتشار تو یوتیوب، درست کنید! شاید بخواید قسمتی از فیلم رو به صورت تار یا مات نمایش بدید. ممکن هستش که بخواهید یه آهنگ ملایم بی کلام تو ویدئو درج کنید. شاید بخواید صدای این آهنگ رو کم یا زیاد کنید. شاید بخواید روی این آهنگ، Fade in و Fade out تنظیم کنید. این ها، بخشی از امکانات نرم افزار کمتازیا هستن. پیشنهاد می کنم حتما این نرم افزار رو دانلود، نصب و استفاده کنید.

6-نرم افزار کول ادیت (Cool Edit)

ششمین نرم افزاری که قصد دارم آن را به شما معرفی کنم، کول ادیت است! با نرم افزار کول ادیت، می توانید به ویرایش فایل های صوتی خود بپردازید. نرم افزار کول ادیت، به شما امکانات بسیاری می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید. شاید بخواهید همزمان که صحبت می کنید و فایل صوتی تان را ضبط می
کنید، آهنگی در پس زمینه فایل، پخش شود که صدایش کمتر از صدای شما باشد! این امکان را کول ادیت به شما می دهد! نرم افزار کول ادیت را نصب کنید و فایلهای صوتی خود را به بهترین شکل ویرایش کنید.

 

7-نرم افزار MP3 Tag

این نرم افزار برای ویرایش توضیحات فایلهای صوتی به کار می ره. با این نرم افزار می تونید توضیحات فایل صوتی رو ویرایش کنید. مثلا نام فایل رو تغییر بدید. نام آلبوم و سازنده فایل رو تغییر بدید. شاید هم بخواهید برای اون فایل صوتی، یک تصویر شاخص قرار بدید. اینجاست که نرم افزار MP3Tag به دردتون می خوره! اگه با فایلهای صوتی زیاد سر و کار دارید، حتما این نرم افزار رو نصب کنید!

8-نرم افزار Cover Commander

یکی از نرم افزارهای قدرتمند برای درست کردن کاور محصولات، نرم افزار کاور کامندر هست! با این نرم افزار می تونید تصاویری پیش فرض از محصولات آموزشی خودتون رو درست کنید. این نرم افزار، قالب های پیش فرضی داره. برای مثال می توانید ابتدا تصویر قاب سی دی رو در فتوشاپ درست کنید، بعد اون رو۱ داخل نرم افزار کاور کامندر قرار بدید. حالا می تونید از زوایای مختلف، سی دی خودتون رو مشاهده کنید و اون رو ذخیره کنید و در سایتتون قرار بدید. شاید متوجه صحبتم نشید، ولی اگر این نرم افزار رو نصب کنید، حتما از قابلیت های اون، شگفت زده میشید!!

9-نرم افزار BTVC

و آخرین نرم افزاری که میخوام به شما معرفی کنم، نرم افزار BTVC هست. BTVC ، مخفف کلمه Bigasoft Total Video Converter هستش! با این نرم افزار می تونید فرمت ها رو تغییر بدید! مثلا شاید بخواهید ویدئو خودتون رو به فایل صوتی MP3 تبدیل کنید. یا مثلا فایلی که فرمت mp3 داره رو به wav تغییر بدید. این نرم افزار، درواقع برای تبدیل فرمت ها مورد استفاده قرار می گیره.

از شما متشکرم که این مقاله رو مطالعه کردید. امیدوارم که این مقاله آموزشی مورد توجه شما قرار گرفته باشه و از اون استفاده کافی رو کرده باشید. هر نرم افزاری که به دردتون می خوره رو می تونید نصب کنید و از اون استفاده کنید. البته اکثر نرم افزارهایی که معرفی کردم، به درد هر کسب و کار آنلاینی می خوره و همه باید از آنها استفاده کنن! در پایان، لطفا اگه نظر، انتقاد یا پیشنهادی دارید، می تونید در زیر با ما در میون بذارید!

Ismail Nekouey

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی