مرجع کسب و کار رایگان انترنتی

مرجع کسب و کار رایگان انترنتی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

امروزه وبلاگ‌ها کاربردهای بسیاری دارند، حتی عده‌ای از آن به‌عنوان یک دفترچه خاطرات استفاده می‌کنند و وبلاگ نویس رویدادهای روزمره‌ی زندگی خود را در آن ثبت می‌کند. به‌طورکلی وبلاگ‌ها برای ارائه‌ی مطالبی که صاحب آن می‌خواهد در فضای مجازی در معرض دید گذاشته شود، برخلاف ترتیب زمانی ثبت آن‌ها، به کار می‌روند. به زبان ساده‌تر، آخرین پستی که وبلاگ نویس آن را منتشر می‌کند اولین مطلبی است که خواننده مشاهده می‌کند. مجموعه‌ای از متون، تصاویر، لینک‌ها، صفحات اینترنتی و ویدئوها می‌تواند از دسکتاپ و امروزه از موبایل وبلاگ نویس به وبلاگ او انتقال پیدا کند. وبلاگ علاوه بر استفاده‌ی شخصی می‌تواند به یک شرکت، نهاد یا سازمان نیز تعلق داشته باشد و نویسندگان زیادی پست‌ها و مطالب خود را در آن به اشتراک بگذارند. چنین وبلاگ‌هایی می‌تواند متعلق به روزنامه‌ها و نشریات، دانشگاه‌ها، دفاتر وکالت، مشاورین املاک و غیره باشد. بسیاری از وبلاگ‌ها برای منظورهای متفاوتی به کار گرفته می‌شوند، برای مثال یک وبلاگ شخصی می‌تواند برای تبلیغ یک برند به کار گرفته شود، بسیاری از تجار برای معرفی کسب‌وکار خود و نهایتاً فروش محصولاتشان، از کارهای هنری، ویدئوها، تصاویر و فایل‌های صوتی مرتبط، در وبلاگشان استفاده می‌کنند. برخی دیگر از وبلاگ نویسان علاوه بر تبلیغ و فروش محصولات و خدمات خودشان، به معرفی و تبلیغ کسب‌وکارهای دیگر نیز می‌پردازند و از این راه کسب درآمد می‌کنند.

امروزه کسب درآمد در اینترنت برای افرادی تازه کار در دنیای اینترنت به خصوص اگر توانایی های دیگری هم داشته باشند بسیار ساده تر از گذشته شده است و گزینه های بیشتری هم برای کسب درآمد بوجود آمده است فقط کافیست یک وبلاگ داشته باشید و شروع کنید.به هر حال فکر می کنم بد نباشد مروری بر روش های کسب درآمد موجود داشته باشیم.

 

قدم اول : ساخت وبلاگ

امروز سایت های زیادی برای ساخت و ایجاد وبلاگ ها وجود دارد برای مثال بلاگفا و میهن بلاگ یا بلاگ و ... هستند که فرقی نداره در کدام یک وبلاگ خصوصی خودتان را ایجاد کنید 

امروزه می خوام آموزش ساخت وبلاگ در سایت بلاگ به شما آموزش دهم.

1-ابتدا وارد سایت بلاگ شوید.

2- روی قسمت ثبت نام کلیک کنید.

3- در صفحه ی باز شده فرم عضویت را تکمیل نمایید.

4- بعد از تکمیل فرم عضویت در صفحه باز شده چنین پیام که در عکس پایین هست روبه رو می شوید.

5- وارد جمیمل که در فرم عضویت نوشته بودید شوید بر روی لینک ارسالی از طرف بیان کلیک کنید.

6- با کلیک روی لینک ارسالی از طرف بیان به صفحه تایید موبایل هدایت می شوید در این قسمت با ارسال کد چند رقمی به آخرین مرحله ساخت وبلاگ میرسید.

7- و در آخر با وراد کردن کد به این صفحه هدایت می شوید و با کلیک بر روی اینجا را کلیک کنید به آخرین قسمت که همان عنوان وبلاگ هدایت می شوید.

8- در آخرین قسمت از این آموزش فقط کافیه اسم وبلاگ و عنوان و دیگر مشخصات که در عکس زیر می بینید را پر کنید.

9- و در آخر به شما تبریک میگم که توانستید یک وبلاگ با چند گام ساده بسازید و در آخر پنل وبلاگ شما به همین صورتی خواهد بود.

می توانید از خود سایت blog.ir به قسمت ساخت وبلاگ رفته و همه جزیات را آن مطالعه نموده..

 

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید...

سوالی داشتید لطفا آن را قسمت نظر طرح نمایید

 
 
 
 
               

نظرات  (۱)

خیلی ممنون.
پاسخ:
خواهش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی